2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, absolut!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade bara ett, och det följde jag till viss grad vilket jag är väldigt glad över.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hahhahahahaha nää

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej, lyckligtvis inte

5. Vilka länder besökte du? 
Reste inte till några speciella länder i år, men som alltid blev det Danmark, Norge och sedan så var jag ju i Rom nu i höstas! 

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? 
Självförtroende

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
2/11-2012

8. Vad var din största framgång 2012? 
Att jag tog tag i min hälsa med nyttigare mat och regelbunden träning. Har fortfarande en lång bit kvar, men man måste ju börja någonstans. Jag unnar mig fortfarande godsaker MEN inte varje dag. En gång i veckan istället för fem.

9. Största misstaget? 
Oj, herregud. Man hinner göra en hel del misstag under ett helt år, så kan ju inte komma på ett. Kanske att det har blivit en del konflikter mellan mig och min familj, men jag har lärt mig utav mina misstag och ser framåt istället!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Knät opererade jag ju i slutet av 2011, så under 2012 var jag regelbundet hos sjukgymnasten om det nu räknas!?

11. Bästa köpet? 
Konsertbiljetten till 1D och systemkameran!

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
HAHA, mat...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja verkligen! Kommer ihåg en sak som verkligen fick mig att le. Det var när mina fina kompisar överraskade mig dagen efter min födelsedag med present och tårta. Åh, oförglömligt, haha.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? 
Oj, svårt! Har en hel bunt med låtar som representerar 2012 för mig

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Har varit lite mer nedstämd i år pga olika skäl...

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Varit mer positiv 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänka på massa onödiga saker som man bara mår dåligt utav, hehe. 

18. Hur tillbringade du julen? 
Uppe i Fjällbacka med tjocka släkten och mi familia såklart! Åhh, så mysigt det var! 

19. Blev du kär i år? 
Neeeeeej

21. Favoritprogram på TV? 
Awkward, PPL, Portkod 1321 och många fleeer.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 
Hata är ett starkt ord, så det vill mycket till om jag ska hata någon.. Men det finns ju såklart en hel del personer som man bara vill banka vett i skallen på..!

23. Bästa boken du läste i år? 
Ingeeen aning!

24. Största musikaliska upptäckten? 
Icona Pop, haha nääeee vet fan inte!

25. Något du önskade dig och fick? 
Hälsosammare livsstil

26. Något du önskade dig men inte fick? 
Bättre självförtroende

27. Årets bästa film? 
Hunger Games

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 
På själva födelsedagen så umgicks jag med familj/släkt, och dagen efter så överraskade som sagt mina vänner mig, hiihi ååh. 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Tänker inte så, utan är nöjd med året i helhet och ser framåt istället. 2013 will be my year.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 
Har ingeeeeen stil, hhahha

31. Vad fick dig att må bra? 
Alla fina männsikor som jag har runt omkring mig som alltid får mig att le.

32. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Alla från 1D, heheh surprise surprise...

33. Vem saknade du? 
En hel del vänner som jag har glidit isär ifrån

34. De bästa nya människorna du träffade? 
Började på gymnasiet i en ny klass där jag har lärt känna fina människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0