38.3 celcius

Ja, på den siffran står tempen ikväll och har gjort det hela tiden i princip sedan i fredags... Feber och förkylning för hela slanten! Under dessa dagar har jag försökt allt för att bli något friskare. Har druckit ört- och honugsthé, knaprat på en del strepcils och panodil men icke att jag har blivit så mycket bättre... Men jag måste måste måste bli frisk till och med onsdag..!! Har mitt sista prov för denna terminen då, så det får jag inte missa.
 
Min skola har julavslutning på fredag och då börjar jullovet och allt där till. Åhh, älskar julen! Umgås med familj och släkt och göra samma sak som man gör varje julafton, kalla anka på tv med glögg och pepparkakor, julmat, julklappar och julklappsleken. Så mysigt! Nu däremot ska jag kolla på Morden i Sandhamn och sedan kallar sängen. Hej sålänge, fred ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0