Ny design

Hej! Jag vet att min bloggning den senaste månaden har varit lite halvdålig... Skyller allt på skolan. Hinner inget annat än att gå i skolan, äta, plugga och den tid jag har över spenderar jag helst med mina vänner. Har mitt sista prov på onsdag (slutar på fredag, fyfan..), men jag lovar att upptaderingen ska återgå till det normala - dvs regelbunden upptadering om både det ena och andra. Sounds good?? Har iaf suttit och knåpat ihop en ny design på bloggen, den är långt ifrån färdig men waaay better än den förra! Känns skönt med nytt.
 
På tal om inget så har jag gått och blivit sjuk igen. Hög feber och en jobbigt tjock förkylning.. Usch, vintertider må vara mysiga, men man kan nästan inte hålla sig ifrån den där jäkla förkylningen på vintern. Förr eller senare kommer den liksom! Hehe, så denna helgen har jag inget på schemat förutom plugg och en dos med alvedon och honungsthé. Nu ska jag nana, godnatt! Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

DINA ÖGON!!!!!

2012-12-19 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0