Sådan är jag

 
1. Värsta känslan?
Svar: Att bli sviken

2. Bästa känslan?
Svar: När man har lyckats med något - lycka!

3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: "Hej du fula dubbelhaka, jag behöver inte dig. Get away from me!"

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: Den heter Gammal telefon på iPhonen.

5. Vilken färg har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: De är vita + en skitful svart/silvrig/vit fondtapet...

6. Vad har du under sängen?
Svar: Inget annat än dammråttor hoppas jag! Jag tror faktiskt inte på spöken, surprise surprise! Hehe.

7. Läser?
Svar: Ja, antingen tidningar eller när jag hittar en bra och intressant bok så läser jag mer än gärna!

8. Lyssnar på?
Svar: Musik, musik, musik och återigen musik. Just nu spelas jul-låtar för fullt i mina hörlurar. Tss..

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: Nä, skulle jag väl inte kunna säga. 

10. Skriv nåt smart!
Svar: "Today you're the oldest you ever been, and the youngest you'll ever be again."

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: Oj, kluring där! Men atagligen någon från 1D eller min farmor som jag närapå aldrig hann träffa på innan hon gick bort. Har hört så himla mycket inspirerande saker om henne och det hade varit kul att få träffa och lära känne henne.

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: "Du skulle bara våga!;)"

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: "Only time will tell." Hehe. Nä men har funderat på journalist ett antal år nu, därför valde jag min skola då dom har journalistik- och media där vilket verkar superspännande och framföraalt roligt!

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: Hmm.. Om jag får gissa så tror jag att mina vänner skulle bekriva mig som en aning envis, glad och att jag är en riktig retsticka!

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: Oj. Jag har så många fina och lyckliga ögonblick. Men skulle jag bara få nämna ett så skulle det nog vara när jag var i Lysekil med min vän Elin och kollade på Håkan Hellström. Då mådde jag bra! Sedan så är självklart alla ögonblick med mina vänner och mina familj ren lycka - och alla soliga sommarkvällar i Fjällbacka som spenderas på badberget.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: Hm.. Ska suga på den karamellen ett tag..! Dock är jag rätt bra på att skratta! Så varför inte bli skratt-mästare liksom!?

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: Lilltånageln är inte så himla nödvändig, hehe.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: Vara osynlig eller att kunna trolla (räknas det som en superkraft ens haha??).

19. Vad är du beroende av?
Svar: Min familj, mina vänner och musik. Choklad är inte så dumt det heller!

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: Mina bästa vänner, min säng, ett jetplan, mat och vatten.
 
- Alla som älskar potatisnäsor klappa nu *klapp* *klapp*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer din tröja i och vilken storlek?

2012-12-07 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0