Söndag

Nyårsafton imorgon. Efter morgondagen väntar ett nytt år med nya månader, nya dagar och framförallt nya mål och nya tag. Ett nytt år med nya erfarenheter och lärdomar. Ett nytt år med äventyr och glädje. Men också ett nytt år där kanske en del konflikter och ledsamheter kommer ingå. Och så kommer det alltid att funka tyvärr. Men det gäller att fokusera på det positiva som sker i livet och att uppskatta det man faktiskt har. När 2013 börjar, då börjar jag också. Då börjar jag med att ta tag i saker, våga mer, ta vara på allt och att vara mer positiv. Då blir allt så himla mycket enklare. Jar ser verkligen fram emot ett nytt år!
 
2013 kommer bli ett år för mig då jag alltid har Carpe Diem i huvudet. Fånga dagen. Få ut så mycket som är möjligt eller så mycket som du vill få ut av dagarna. Gör 2013 till ditt år. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va bra skrivet!!:D

2012-12-31 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0