Första November - Baktorsdag

Hej! Allt bra med er? Idag vaknade jag upp med mindre halsont och snuva - skööönt! Men denna dagen blir också att vila upp mig för att bli helt frisk! Så denna förmiddag har jag ägnat mig åt att baka kladdiga chokladmuffins. Dom är så jobbigt goda att det slutar med för många muffins i magen och magont. Haha! Och nu sitter jag och ser på tisdagens avsnitt av Portkod 1321, min nya favvoserie typ! Ska fröska fixa inlägg från Rom snart, orkar inte just nu, men det lär komma under helgen! Vi hörs snart, kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Mumsigt! Fin blogg förresten:) Kram Kram

2012-11-04 @ 10:31:19
Postat av: Anonym

Recept kanske??:D

2012-11-07 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0