Jag längtar så jag får ont i magen...

...tills jag och mina tjejer drar till Stockholm för att se 1D live i maj 2013.
Shit, detta kommer verkligen hända. Åh, jag är så glad! Vet att jag redan har skrivit en del om detta men ni anar inte hur excited jag är!! Alltså detta är så sjukt att det finns inte..!! Bjuder på lite bilder från arkivet på mig och mina fina vänner som jag ska dit med - Linnéa, Enya och Sofia! Weeeyyy, 183 dagar kvar bara, taggar sönder jaaaooo. Okej, vi vet redan sedan innan att jag aldrig lyckas bli bra på bild, skratta så mycket ni vill för det ska jag göra, hoho!
 
Btw. Sorry för usel upptadering. Det är så sjukt mycket med skolan och så kommer det fortsätta vara ett tag framöver, så bloggen kommer komma i andra hand och upptaderingen blir därför en aning låg. Men när det värsta av skolgrejerna är över ska jag dela med mig av lite skönhetstips, Rom bilder (efter jag vet..) och massa annat skoj. Så stay tuned så hörs vi när vi hörs helt enkelt, take care!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

fina bilder :)

2012-11-07 @ 12:45:32
URL: http://missnock.blogg.se
Postat av: Wilma ♥

Fin blogg du har! :)

2012-11-08 @ 19:49:57
URL: http://wilmafannylinnea.blogg.se
Postat av: Anonym

vart ska du och dina vänner?

2012-11-13 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0