Kass

Alltså jag vet att min upptadering den här månaden har varit urusel. Men ni anar inte hur mycket vi har i skolan. Jag har seriöst inget liv, för det känns som om det enda jag gör är att plugga... Jag lovar att när det lugnar ner sig lite, fram till jullovet så kommer jag ha mer tid för bloggen. Men fram tills dess blir det några få enstaka inlägg varje dag eller några gånger i veckan. Sedan ska jag också försöka fixa dom andra delarna av Rom som jag har lovat. Vi hörs när vi hörs helt enkelt, hehe! Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har frågat dig ett antal gånger om hur du gör för att få dina ögonbryn så himla fina? Färgar? Målar? Fyller i? Hur nopprar du osv? Vill gärna ha ett svar, för mina bryn ser fruktansvärda ut.... hjäääääälp haha:) Ha en bra helg

2012-11-24 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0