Novemberbarn

Denna månad är likadan som oktober för mig - jag känner många som fyller år nu i november också! Speciellt denna vecka..! Igår tisdag fyllde Saga en klasskompis till mig år, idag fyller Melissa år som också går i min klass, imorgon torsdag så fyller min bästis Hanna år och på fredag fyller gosis Karin från min klass (!!) också år. Grattis till er alla!! Så på fredag på dagen i skolan ska vi fira Karin med lite överraskningar och sedan på kvällen ska jag ut och äta med Melissa och några andra från klassen. Fun!! Imorgon är jag ledig, så ska träffa Mandiieee och smida lite födelsedagsplaner, hoho! Hörs kanske imorgon med något mobilinlägg. Nu väntar sängen på mig, kram och godnatt people!
 
När Amanda fyllde år så gjorde jag och Karin om hennes skåp till ett paket! Dock satte vi på ballonger på skåpet också, sedan fyllde vi hennes skåp med godis, presenter och annat skit. Tsss... Tror hon blev gla'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0