ONE DIRECTION

Ni som har läst i min blogg tidigare ang One Direction så vet nu ju att jag var ute efter biljetter till X Factor Sverige imorgon (idag) då dom ska uppträda, men jag och Linnéa fick inga biljetter. Men vi ska sitta bänkade framför tvn imorgon för att kolla på dem. Hehe. Men i alla fall så har ni säkert hört att dom ska turnera i Europa under nästa år, och då kommer dom komma till Sverige (!!!!) och uppträda - Friends Arena Stockholm, och imorgon (idag) släpps biljetterna. Jag, Sofia, Linnéa och Enya vill så gärna gå, så vi ska försöka få tag i biljetter imorgon bitti. Det kommer bli skitsvårt, så jag har inga förväntningar alls - bättre det än att man blir besviken efteråt, men jag hoppas verkligen! Fingers crossed för att vi får biljetter. Ååååhhh. För är det något jag verkligen vill så är det att se dom uppträda live. Hade varit det bästa som finns typ. Det är så stört hur bra dom är - särskilt deras senaste singel - Little Things. Herregud, smälter varje gång jag hör den!! Sedan så kommer deras nya album ut nu i november vilket jag verkligen ser fram emot! GOSH, ett helt inlägg om 1D - händer detta? För några månader sedan var jag typ anti allt som hade med dom att göra. Men nu!? Ja vettefan.. Men en sak jag vet är att det är dags att sova så att jag orkar upp till biljettbeställningen. Waaaaa, crazy inlägg detta asså! GODNATT.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0