Pluggkväll

Jag dör helt seriöst i allt plugg som måste göras... Jag har skrivit historia, pluggat matte och ska försöka sätta igång med spanska som vi har prov på imorgon. Kommer faila totalt. Hade helt glömt bort att vi hade spanska tills imorgon, därför har jag inte pluggat ett enda skit. Så hur provet kommer gå kan man väl gissa med baken.. Måste lära mig att prioritera, anteckna och komma ihåg bättre. Annars sitter man där dagen innan och hetspluggar vilket oftast inte leder så långt. Ska fan ta tag i skolan ordentligt nu, ska för en gångs skull göra mitt bästa och verkligen känna att jag har kämpat och att jag har börjat i tid. Kommer tjäna både tid och mindre ångest på det. Så nu ska jag återgå till pluggandet, lär väl inte bli så mycket sömn... Byeeee
 
Något irriterat inlägg I know. Men vi alla har sådanna dagar någon gång ibland. Och denna måndag den tolvte november var det min tur. Irriterad och arg på allt och alla idag. UUhhhh.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0