10 Sanningar om mig

1. Jag älskar att resa. Älskar att upptäcka nya saker, det är därför jag och min familj alltid åker till olika ställen!
 
2. Jag är egentligen väldigt blyg.
 
3. Jag älskar min familj och mina vänner något otroligt! Utan dom är jag noll-ingenting.
 
4. Jag älskar smink. Kan lägga mer pengar på det än kläder. Dock sminkar jag mig sällan mycket till skolan.
 
5. Jag är väldigt känslosam. Kan sitta och gråta för ingenting i princip.
 
6. Jag önskar ofta att jag var någon annan än mig själv.
 
7. Jag älskar mat. Laga och äta den.
 
8. Jag älskar att fota.
 
9. Jag prioriterar dåligt. Borde tex prioritera skolan waaaay better!
 
10. Jag är oftast väldigt glad.
 
 
 
Well, now you know a bit more about me! Hehe. See ya. F
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0