Bio med bästis

Är precis hemkommen från bion - Paranormal Activity. Filmen var inte så läskigt som jag trodde. Såklart att den var läskig, men själva "stämningen" förstördes av folket i biosalongen. Har aldrig varit med om något liknande om hur folk betedde sig runt andra människor under bion. Dom skrek, skrattade, kastade runt saker i salongen och var allmänt jobbiga. Fy fan... Så tråkigt när andra håller på så och förstör för andra som faktiskt vill se och lyssna på filmen.. Sådant här triggar upp mig och får mig att bli arg. Äsch, ska inte hänga läpp så mycket längre! Jag hade gott sällskap med Linnéa, åt gott biosnacks och filmen var bra. Yes, det var min kväll det. Hur har eran varit? Kram kram
 
Okej, jag ser helt mongo ut.. Så strunta i mig och kolla istället på min otroligt fina vän. Hihi, älskar henne.

Kommentarer
Postat av: Elina

Fin blogg ;*

2012-11-04 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0