Canon EOS 600D

(Hinner med detta inlägg också innan jag återgår till pluggandet)
 
Har fått några frågor för ett tag sedan vilken kamera jag använder. Och det är precis som rubriken lyder en - Canon EOS 600DDet är den jag använder mestadels till bilderna här i bloggen, annars min iphone 4. Men i alla fall, min kamera är den som har utvikbar skärm och den har många olika finesser. Kan göra ett lite specifierat inlägg om kameran en annan gång! I vilket fall älskar jag den, och jag köpte den i början av Augusti, alltså är den rätt ny! TTYL
 
My love.

Kommentarer
Postat av: Linnea [fotoblogg]

Har också en 600D, älskar den verkligen!! :)

2012-10-12 @ 08:40:59
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0