Dem viktigaste personerna i mitt liv

Dem personer som verkligen betyder mest och är väldigt viktiga i mitt liv är ju såklart min familj! - Mamma, pappa och min tvillingbror William. Utan dem vet jag inte vad jag skulle göra. Dom är mitt allt och jag älskar dom så oerhört mycket! Sedan så är såklart min släkt och mina närmsta vänner också de personer jag aldrig skulle klara mig utan!
 
Mamma & Pappa - även ifall jag inte visar min uppskattning till allt som ni gör och ställer upp för mig, så vill jag att ni ska veta att jag uppskattar varenda liten sak ni gör. Jag är så tacksam att ha det jag har. Så tack så himla mycket för allt. Ni är bäst! Jag älskar er.
 
William - visst, vi bråkar. En hel del! Men syskon gör det, vissa mer än andra. Men jag vill att du ska veta att du är världens bästa bror. Du ställer upp för mig när jag behöver dig, du gör mig glad när jag är ledsen och du är helt enkelt bäst. Jag älskar dig twin!
 
 
Bilder från 2010, 2011 och 2012 på mig och bästa mami, papi och William. loveu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0