Det vanliga

Efter skolan hängde jag med Karin och åt på ett thaiställe i stan, sååå himla gott. Där blev vi sittandes i timmar och snackade om allt möjligt. Är supermätt nu, för min kära, fina, snälla, söta, rara bror (nöjd nu?) har gjort fruktsallad till familjen, så tack tack tack! Nu ska jag sätta igång med plugget, hörs senare. 
 
PS. Förlåt för tråkiga textinlgg det senaste, har inte varit ute och fotat, och har faktiskt inte tid för så mycket blogging nu när skolan har satt igång på riktigt. Men jag lovar att bätte upptadering kommer när jag har mer bilder och visa eller när jag faktisk har något att säga. För just nu ser bloggen ut så att jag skriver att jag är hemma från skolan, ska äta och ska plugga liksom. Men roligare inlägg kommer som sagt inom kort! 
 
Peace out
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma och Sanna

Hejsan!
Vi undrar ifall du skulle kunna ägna 2 minuter till att gå in på våran blogg och säga vad du tycker om att vi ska få bönerop till Sverige. vi har en liten undersökning och skulle vara glad om du deltog! :)
kram

ps.förlåt om du inte gillar att man skriver såhär.!

2012-10-09 @ 23:04:21
URL: http://tobelieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0