Födelsedagsfirande

Heeej!! Ledsen för att upptaderingen sööög igår, men jag hade två födelsedagsbarn att överraska och fira! Först på tur var Amanda. Jag och Karin hade fixat hennes skåp med ballonger, presenter och slått in själva skåpet i presentpapper. Haha, ååh det var så kul! Tror att hon blev en aning överraskad!!
 
Sedan på kvällen hade jag, Enya och Sofia planerat att överraska Linnéa hemma hos henne. Så vi ringde på dörren och överraskade henne med ballonger, godis och presenter. Jag tror att hon anade att vi skulle komma men det blev lyckat ändå. Haha!! Det var sååå mysigt alltihop. Så Linnéa, jag hoppas att du gillade presenterna och att du fick en bra kväll trotsallt. Du slapp ju åtminstonde att sitta själv och kolla på Teen Wolf. Haha!
 
Har inte laddat över bilderna från kameran ännu - därför blir det ett bild-löst inlägg! Kraaam, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0