När jag ändå håller på

DITT LIV

Vad heter du? - Felicia.
I mellannamn? - Emilie & Christina.
Vart bor du? - Göteborg.
Trivs du där? – Jaadåå. Fast det går inte att undvika att drömma sig bort till varmare breddgrader...
Brukar du läsa horoskop? - Händer väl ibland.
Har du körkort? - Nej är ju än sålänge bara 16 (17 i februari), har dock börjat övningsköra).
Äger du några converseskor? - Ja, jag har några stycken..
Favoritdjur? - Hund och katt.
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder, smink och mycket onödigheter. 
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - Ja, eller efter recept.
Bläck eller blyerts? - Blyertspenna med stift!
Mc donald's eller burger king? - Burger King. 
Är du allergisk mot något? - Nej.
Äger du ett busskort? - Yeeess.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Dricker typ aldrig mjölk, men när jag väl gör det blir det blå lättmjölk! 
Vad åt du till frukost? - Idag åt jag ingenting... Not good!
Hur ser du ut idag? - Svarta byxor, mönstrad tunika, gråa Palladium, jacka och väska. And that's it! 
Nästa mål i ditt liv? - Må bra i kropp&knopp (haha), gå ut skolan och följa mina drömmar.
Hur svarar du i mobilen? - Hej det är Felicia. Beror dock på vem det är som ringer. 
Vem ringde du senast? - Mami
Antal timmar sömn inatt? - 7
Sov du ensam? – Jaaa..

 

SENASTE PERSON SOM 

Sov i din säng: Jag..? 
Såg dig gråta: Mamma. 
Fick dig att gråta: Hmm.. ingen aning! 
Du gick på bio med: My brothaaa.
Du gick på stan med: Vänner. 
Skällde på dig: Pappa. 
Skickade ett e-mail till dig: Något random företag som spam-mailade.. 

 

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Absolut! Gjorde det senast idag!!
Bråkat med ditt husdjur? - Haha, neeej??
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Jaaaa, skitläskigt... 

 

SAKER

Tar du droger? - Absolut inte! Är tväääremot det.
Vad är du mest rädd för? - Småkryp, mörker, ensamhet osv. 
Vart vill du gifta dig? - Det spelar absolut ingen roll egentligen. Sålänge det är med personen jag älskar och vill dela mitt liv med. 
Vad hatar du verkligen? - Falska människor.
Har du varit kär? - JA.
Har du ett jobb? - Sommarjobb om det nu räknas!? 
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja. Eller folk som får mig att le och må bra. 

 

STUFF

Är du ensam nu? - Nej, mamma och pappa är här.
Några piercings/tatueringar? - Hål i öronen är det enda!
Vill du gifta dig? - Ja, om det är med någon som gör mig lycklig. 
Vill du ha barn? – Åååhh jaa! Jag älskar barn!!

 

FAVORIT

Rum i huset? - Mitt rum och köket. 
Typ av musik? - Har cpkonstig musiksmak..
Månad? - Juli, oktober eller december.

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Nej. 
Köpt någonting? - Yeeeesss - dock onödigheter.. 
Varit sjuk? - Feber igår kväll jaaooo.
Sagt "jag älskar dig"? - Jaaaa! 
Träffat nån ny person? - Ny och ny, det gör man ju varje dag på spårvagnar, bussar osv. Men inte "lärt känna" om man kan säga så! 
Saknat någon? - Ja, min bästa vän Hanna som har varit ute och seglat i två månader med sin skola. Men idag äntligen så har hon kommit hem!! Ska ringa henne imorgon!! ÅÅÅhhh.
Kramat någon? - Jaaa, kramglad som jag är. 
Kysst någon? – Nej. 

 

SENASTE

Låt du hörde: Live while we're young på radion.
Film du såg: Something borrowed.
Dricka du köpte: Fanta.
Mat du åt: Knäckebröd. Mummmaaa!
Gången du åt en 7-Eleven korv: Haha, har inget minne ifrån att jag har ätit korv från 7-Eleven. 
Människa du slog: Karin och Amanda.
Längsta bussresa? Från Göteborg långt upp till Norge någonstans. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0