OM 16 TIMMAR...

...lyfter planet till Italien, Rom!! Jag brukar aldrig ha resfeber, men nu har jag en "pirrande" känsla i hela kroppen och ett starkt sug i magen. Är det resfeber eller är det kanske längtan? Ska verkligen bli hur roligt som helst att se sig runt i staden, upptäcka saker och skapa nya minnen. Men det bästa med att åka utomlands är ju att vara på flygplatsen innan flyget lyfter - äta frukost och dricka en stor kaffe, kolla taxfreen osv. Haha, myyysigt! 
 
Min upptadering fram tills måndag kommer lysa med frånvaro då jag inte kommer ta med mig datorn och jag har heller inte ordnat några tidsinställda inlägg.. Om jag har med mig min mobil kopplar jag upp det till hotellets internet och mobilbloggar om jag kan. Men innan jag lyfter imorgon så kommer något/några inlägg upp! Ha det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Gud så härligt med semester! :)

2012-10-25 @ 20:04:42
URL: http://missnock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0