Paris I miss you

I mars 2011 var jag och min familj i Paris. Åhh, denna resa var helt underbar! Den franska maten som vi varje kväll toppade med en banan&nutella crepe! Åka metron till exempelvis Sacre Coeur, Notre Dame och inte för att glömma till självaste Eiffel tornet. En dag spenderade vi längs Paris kändaste shoppinggata. Vi strosade runt i Paris mysiga innergator och fick verkligen känna på vad Paris verkligen var. Åååhh, jag vill tillbaka, och någon dag ska jag det. Och uttrycket "Kärlekens Stad" stämmer till fullo! Ska man åka någonstans med sin kärlek - åk till Paris!
 
Bilderna är inte av bästa kvalité då jag fotade med min kompaktkamera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! Man blir ju änna lite sugen på att åka till Paris när man får läsa om det och se vackra bilder. Såg att du skulle till Rom snart, så när du är hemma får du skriva massor om hur det var, samt lägga ut bilder!

2012-10-23 @ 11:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0