PLEASE GOD, MAKE THIS HAPPEN

Alltså, jag svävar på rosa moln. Seriöst, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag och Linnéa planerar att ev. åka upp till Stockholm när 1D uppträder i X Factor Sverige. Så vi hoppas att allt går som planerat - att vi får biljetter, övertala mamma osv. Så jag ska inte ta ut något i förskott, för jag vet hur snabbt biljetterna kommer ta slut. Men vi håller tummarna..! Shit, tänk om detta verkligen händer. Tänk om jag får se One Direction uppträda live med min bästis. Det hade varit heeeeeelt sinnes sjuuuukt! Men som sagt, att få biljetter kommer att bli svårt. Mer upptadering om detta kommer när vi vet mer. Kraaam.
 
Dom är ju så sjukt snygga att det finns inte. Titta på dom! Gaaahh, smälter innombords... 

Kommentarer
Postat av: Hanna

dom är assnygga! kolla och kommentera min blogg:D
hannaeriksson.blogg.se

2012-10-17 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0