Sleepy

Ska faktiskt ta och gå och lägga mig nu. Skönt att somna i tid så man känner sig utvilad. Imorgon så är jag ju egentligen ledig (torsdagar är schemafri för oss ettor), men ska till mattestugan och sedan träna. Tänkte bara säga att det blir alltså inte mer blogging idag, och imorgon blir det nog inte så många inlägg pga att jag är hemma sent. Kanske hinner slänga in ett morgon- och ett kvällsinlägg. Kram och godnatt!
 
Bara för att jag älskar min stora näsa... Haha, nää fy. Den är snarlik en stor potatis. Men whatevaaa - här photoshopas det inte! Såg förresten nu att mina pupiller är äckligt stora. Trötthet? JA. Natti.

Kommentarer
Postat av: CEZZii

Hej! Kan du svaret på dagensfråga i min blogg? Alla som svarar rätt belönas med en länkning i ett inlägg! :) Här finns frågan:
http://cezzii.blogg.se/2012/october/vetdu-fa-en-lankning.html#comment
PS. förlåt om du inte gillar såna här kommentarer

2012-10-11 @ 15:44:50
URL: http://cezzii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0