Slö dag

Jag som trodde att min förkylning var påväg bort imorse... Jag hade fel. Usch, har känt mig jättehängig och slö idag. Så tråkigt att vara sjuk när man äntligen har lov! Och idag skulle jag egentligen ha fokuserat på skolarbete men har inte ens kunnat klä på mig riktiga kläder idag.. Så det blir ännu mera thé-drickande och strepcils-knaprande, så får vi se om min väg mot friskhet kommer någon vart. Hehe. Kram!
 
Kom precis hem ifrån Rom men vill redan tillbaka... 
 
Ang. mitt hår på bilden - det är fan pinsamt att jag går runt med den fula utväxten och det gula håret! Mamma har beställt klipp&färg/sling tid om några veckor. Phuu. För såhär kan jag inte gå runt mycket längre! Haha, jag var bara tvungen att påpeka det.

Kommentarer
Postat av: Paula

ditt hår är superfint ju!:)

2012-10-31 @ 20:53:12
Postat av: Julia

Härlig blogg!

2012-11-04 @ 20:29:35
URL: http://juliaerksson.blpgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0