Sorgligt

Fick veta en riktigt ledsam och hemsk sak idag i skolan av våran lärare - en 18 årig tjej vid namn Sofia som går i trean på min skola (Ingrid Segerstedts gymnasium Göteborg) är försvunnen. Hon har inte setts till sedan i måndags. Usch, jag hatar sådant här. Blir så himla ledsen... Jag kände inte tjejen, men det är ju naturligt och självklart att man känner medlidande för hennes närstående och henne själv. Man ska ännu inte ta ut något i förskott, utan hoppas på det bästa - att hon hittas. Tills dess Sofia, så ber jag för dig och din familj och dina närstående.♥
 
UPDATE; Sofia är hemma hos sin familj och mår efter omständigheterna bra. Vilken lättnad och vad härligt att det slutade så bra som dte gjorde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0