TRICK OR TREAT

Höll på att glömma - Glad Halloween eller vad man nu säger..!? Ska ni fira det något speciellt ikväll, eller har ni redan gjort det? Själv så har jag inget planerat denna kväll mer än att försöka bli frisk från denna förbannade förkylning! Mer än så blir det inte för min del. Men det hade varit asroligt om man hade halloween fest och alla verkligen gick all in och klädde ut sig! Nästa år då jäklar!! 
 
In på en helt annan sak - vet ni vad det är imorgon? Då är det november. Shit pommes! Känns som om jag precis började skolan, började på gymnasiet ochbörjade i en ny klass med nya människor. Tänk, snart är det jul. Det är mindre än två månader kvar. Åh, jag älskar julen! Nu ska jag sätta på en film och försöka få tag på Amanda som inte svarar.. Puss fina ni.
 
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0