För några veckor sedan..

Var i början av september ute med mina fina vänner och åt på Vino Pasta här i Göteborg. Maten var helt fantastisk, miljön hur mysig som helst och personalen var väldigt vänliga (Hehe - reklaaam till er!).  Sedan gick vi hem till mig och hade filmmys. Det var reunion med alla fyra efter sommaren, det var en så bra kväll! Så tack tjejer för en cozy kväll.
Fina Sofia och Enya! (Bilden på mig och Linnéa blev inge bra på mig, hehe - ovanligt liksom)
 
God mat och gott sällskap

Kommentarer
Postat av: November

Åh vad smaskigt!

2012-09-27 @ 20:36:24
URL: http://thoughtsofnovember.blogg.se
Postat av: Sofia

Ser mumsigt ut!!
Fin blogg:)

2012-09-28 @ 16:42:47
Postat av: Veronica

Ser trevligt ut! Kika gärna in på min blogg:)

2012-09-28 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0