Godmorning sunshines!

Uppe med tuppen! 
Har precis duschat, smörjt in mig, fönat håret och gjort allt det där som följer efter en dusch.. Jag var uppe halv sju?! Och jag börjar kvart i  elva - say whaaat? Nää, men jag ska på ett läkar besök runt nio-tiden så denna sovmorgon försvann snabbt den.. 
 
Idag går jag i skolan till kvart i fem. Åhh, jag orkar inte. But you gotta do what you gotta do som jag brukar säga! Men det jag ville komma med detta inlägg var - vart ville jag komma med detta egentligen?? Äsch, vi avslutar här och säger tack och adjö så hörs vi senare idag. Ha en fin dag!
 
 Och ja, jag har en stor näsa! Har och har alltid haft - enough with that. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0