It's friday bitches!

Har varit väldigt nere hela dagen pga det som hänt. Som tur är var det inte lika allvarligt som jag hade föreställt mig, men det är så tråkigt när sådant här händer... Ska försöka vara lite glad då det faktiskt är fredag! Ska umgås med vänner ikväll vilket kommer få mig på mycket bättre humör. Det kan behövas efter en jobbig skolvecka! 
 
I helgen ska jag lägga ut skönhetsfavoriter för september månad. - Blir nog för hår, hud och smink. Jag kommer därför dela upp det i tre olika delar. Sounds good? Yees, då kör vi på det! Antingen lördag eller söndag. 
  
Min lunch idag - Kyckling, pesto, isbergssallad, majs, rivna morötter och ceasardressing i bröd.  Mumma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0