Onsdag

Hemma sedan ett tag tillbaka. Är så förbannat trött, men som tur är så är jag ledig imorgon. Alla ettor är lediga på torsdagar, vilket är så himla skönt! Skulle behöva gå till mattestugan imorgon, men jag orkar bara inte. Men något som står på schemat imorgon är i alla fall att jag ska träna. Blir nog styrka och kondition som verkligen kan behövas... 
 
Onsdagsgott! Detta behövs en dag som denna. Hallon- och vitchokladcheesecake. Typ det bästa jag vet!!
 
Nu ska jag sätta igång med plugget, sedan blir det att gå ut på en promenad med min kära vän. Hörs snart, kram.

Kommentarer
Postat av: Nanna

vad är det för skola du går på? asså va heter den? och vart ligger den? kan du skriva mer om den och den linjen du har valt och så? :D

2012-09-26 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0