Skönhetsfavoriter September - Hår

Detta är del 2 bland mina skönhetsfavoriter under september månad. Men nu till hår. Jag har bara två produkter att visa - från samma märke. Men det är dessa två mirakelprodukter jag har använt väldigt mycket den senaste månaden!
 
Dessa två produkter har jag alltså använt väldigt mycket det senaste och jag fullkomligt älska dom! Efter sommaren så behöver håret extra mycket kärlek, då man har varit mycket ute i solen, badat i saltvatten och inte tagit hand om håret. Och dessa produkter reparerar, mjukgör, återfuktar och ger ett fint lyster till ditt hår.
 
MOROCCAN OIL - Återuppbyggande hårmask REPAIR: Produkten till vänster i bild. Detta är alltså en reparerande och återuppbyggande hårmask. Den innehåller arganolja och vegetabiliskt protein. Den tränger in på djupet i håret och återuppbygger hårets styrka och spänstighet. Denna återfuktar även håret och ger håret en fin glans. Håret blir lättkammat, och man känner redan efter första gången att masken verkligen gör skillnad. Luktar gott gör den också! Köpte denna hos frisören för 359;-.
 
MOROCCAN OIL TREATMENT: Denna oljan är den produkten som verkligen gör mirakel! Innehåller också arganolja. Tar bort frissighet, ger glans, återfuktar och luktar även den - gudomligt! Man kan ta den i blött eller tort hår. Den är väldigt dryg, och man behöver inte mer än ett lätt pumptryck. Beror självklart på om du har väldigt tjockt hår. Jag har normalt svenskt hår. Inte jättetjockt, inte jättetunt. Priset låg på 339;-.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

sv: tack så mycket du med :)

2012-09-30 @ 15:23:14
URL: http://haap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0