THIS IS ME

Hej!
 
För er som har följt mig på min tidigare blogg (borttagen) så vet ni att jag hade tänkt att starta ny blogg, men för er som inte visste så vet ni det nu! Jag har haft uppehåll en längre tid nu, men saknade bloggandet allt för mycket - så bestämde mig helt enkelt för att börja igen!
 
Men vem är jag då? Jo, jag heter Felicia Palm (men nähä..) och jag är 16 år. Jag bor i goa Göteborg med min familj - mamma, pappa och mina kära tvillingbror. Spännande? Haha.. I alla fall så har jag precis börjat ettan på gymnasiet och jag stortrivs! Jag går på inriktning samhäll/samhäll, och i tvåan börjar vi med journalistik och media. Så den linjen passar mig utmärkt då jag älskar att skriva, fota osv. När jag inte har fullt upp med skolan så gör jag gärna andra saker (ja tänk att jag har ett liv med intressen..), så som att umgås med mina fina vänner, resa och fotografera. Ja, nu har ni lärt känna mig lite. Undrar ni över något så är det bara att kommentera eller maila mig på [email protected]
 
 
 
I'll be back, take care!
 
 
Höll på att glömma - Designen har jag inte gjort själv (bara headern), utan denna har jag laddat ner gratis från http://designadinblogg.se. Finns massor utav gratis designer att välja på - tips tips! Men denna otroligt fina design har i alla fall en tjej vid namn Amandah Tunberg (http://exeggutor.se/) gjort. Så stort tack till henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0