Tomat- och fetaostsallad

Har fått någon kommentar om att ni gillade mitt "matinlägg" och att jag skulle göra flera sådanna - så varför inte? Men denna gången till en sallad. Detta är en utav mina absoluta favoriter bland sallader, funkar vid sidan om en huvudrätt (passar jättebra till laxrätter!!) eller som en lätt lunch/middag. Det är en tomat- och fetaostsallad med babyspenat, rödlök, olivolja och balsamico (Balsamicon ger en god sötma som passar utmärkt till tomat). Jag föredrar även att salta och peppra för att få lite mer krydda och smak. 
 
     Du behöver:

* Babyspenat
* Cocktail/kvisttomater (klyftor/skivor)
* Skivad rödlök
* Fetaost (Även gott med mozarella ost istället)
* Ringla över lite olivolja och balsamico
* Salta och peppra
 
Ready to eat - YUM!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0