Bad update

Har varit väldigt off det senaste... Ursäkta för det, men jag har haft väldigt mycket i skolan, och har varit ständigt stressad och känner att jag inte hinner med bloggen. Den är inte prio 1 om man säger så. För när jag väl inte håller på med skoluppgifter spenderar jag gärna den tiden med familj och vänner. Ni förstår nog!

Idag har det varit en lugn och skön lördag. Prommis med Nea under dagen, sedan hem, vila lite och därefter kom hon hit och vi fixade CV tillsammans. Vi försöker nämligen leta efter jobb, haha - good luck with that typ.. Nej, men vi ska kolla runt lite och se om i hittar något. Vi tar närapå vad som helst!

Nu är jag jäkligt trött, sängen skriker efter mig och jag skriker efter den..! Så vi hörs helt enkelt en annan dag. När vet jag inte. Kan vara redan imorgon eller om en vecka. Beroende på tid. Godnatt, take care

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

TIPS! Vinn ett grymt paket med allt du behöver för att fixa gelmanikyr hemma! :D Tävla här:
http://adaras.se/2013/march/vinn-orly-smartgels-starter-kit-led-lampa.html#comment

2013-03-02 @ 22:59:44
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0