Bildbomb

Tänkte visa massa bilder från gårdagen samt lite från idag.
 
Jag, Amanda och Karin åt ute igår, sedan följde dom med mig hem där det blev en halv film, en misslyckad kladdkaka, godis, chips, prat och massa skratt. Dom sov hos mig vilket var väldigt mysigt. Som jag skrev i mitt förra inlägg så behöver inte alla hjärtans dag vara så dumt! Umgås med någon/några vänner eller något annat som får dig att må bra så ska du se att det trotsallt blir en dunderhärlig dag! Dagen blir vad man gör den till. Jag hade iaf megamysigt med mina pals!
 
Amanda och Karin gav mig dessutom världens finaste försenade presenter! Alltså åh, hur ska jag kunna tacka er nog!? Jag hoppas att ni är förberedda på att jag kommer säga tack i en månad framöver.. Hehe, men jag blev verkligen så himla glad! TACK TACK TACK ni är bäst bäst bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0