Birthday Gifts

Fick allt detta igår. Så fina saker - åhhh! TACK!!! 

Från mami&papi: Pengar till största delen, sminkborst-set från Sigma (visar bättre i ett annat inlägg), underkläder och ett doftljus.
Från min bror William: Necessär med dödskalle motiv och två nagellack.
Från mina fina vänner: En scarf med dödskallar på (fr. Enya), Juicy parfym & rosor (fr. Linnéa och Sofia), silverring (fr. Hanna).
 
Och nu kommer släkten snart, mer mat, mer paket och mera skratt. Tack ännu en gång - haha och nej, jag kan inte tacka för mycket..! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Den scarfen var himlans fin! Vilket märke/vilken affär? Och vart ifrån beställde du Sigma borstarna ifrån? Fin blogg, kika gärna in på min! Kram:)

2013-02-03 @ 13:08:27
URL: http://annaspage.blogg.se/
Postat av: Anonym

var är necessären och scarfen ifrån?

2013-02-03 @ 13:50:53
Postat av: Tuva

jag vill också ha sigma borstarna!! vilken sida är dom beställda ifrån?

2013-02-04 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0