Gårdagens firande

Godmorgon på er gobitar! 
Igår fyllde som sagt jag och min bror år (twinbrothaaa) och det firades lite. Mamma hade fixat dunderfrulle och superfina paket - och jag är så tacksam för allt jag fick utav er mamma och pappa, tack tack tack! Fick en hel bunt med fina grattis-sms, så tack till er också!
 
Sedan runt tolvtiden så kom det över tre fina vänner på lite fika. Dom hade med sig så himla fina presenter - Jag dog lite när jag öppnade dom..! Alltså jag kan inte tacka er nog! Ni är så söta och verkligen tack ännu en gång!! Runt halv fyra gick dom och då kom Hanna över en stund med present - åh vad ha jag gjort för att förtjäna så mycket fint från er alla!? 
 
På kvällen väntades det indisk mat på Tre Indier. Megagott! Och det var väl typ min födelsedag, och jag är återigen så tacksam! Nu väntas lite utav släkten på lunch, slänger upp ett inlägg på vad jag fick under gårdagen i nästa inlägg. Hugs & Kisses!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis i efterskott :)

2013-02-03 @ 13:06:46
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis i efterskott :)

2013-02-03 @ 13:06:46
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0