Sigma - The Mr. Bunny Essential Kit

Fick ju som sagt ett Sigma borstset när jag fyllde år förra veckan. Och jag har fått någon fråga om vart det är beställt ifrån. - Mamma beställde det ifrån brallis.se. Frakten var supersnabb, tog ca två dagar från att mamma hade beställt till att det var framme. Priset låg på kring tusenlappen.
 
Jag har hunnit testa borstarna i en vecka nu, och jag älskar dom! Detta set innehåller tolv borstar + behållare. Håret på borstarna sitter bra, de är verkligen superlena och även veganvänliga. Resultatet efter använding av dessa borstar är amazing! Har än så länge inget negativt alls att säga om dessa borstar, och jag lär beställa fler framöver.
 
Ursäkta crapy bildkvalitét... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha!

2013-02-11 @ 16:41:23
Postat av: Jonna

Hur är kvalitén på borstarna? Tappar mycket hår? Hur blir dom efter tvätt? Är själv lite sugen på att beställa hem detta fina kit, men ändå lite osäker då det kostar en slant.

2013-02-16 @ 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0