Fyra favoriter för håret

Det är dessa produkter som gör undverk för mitt hår! Fyra olika produkter som funkar för olika saker - if that makes any sense!?

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTOR - Detta är seriöst en produkt som jag inte klarar mig utan sedan jag fick den i julas! Det är ett balsam för skadat hår. Man tar en klick och fördelar i håret (ej i hårbotten), väntar i tre minuter, sköljer av och vips så känns det som om du har tvättat håret hos frissan! Detta mirakelbalsam får ditt hår återfuktat, ger glans och motverkar frissighet. Priset ligger runt hundralappen. Köp köp köp!

AUSSIE TAKE THE HEAT LEAVE-IN-CREAM - Jag fönar och plattar närapå alltid mitt hår efter duschen (tyvärr), och då måste man skydda håret från värmen så mycket som det går. Därför är värmeskydd för håret superviktigt! Detta värmeskydd från Aussie använder jag, det är en "leave-in-creme" som man tar i hårets toppar för att skydda från värmen. Superbra! Köper du den på Rusta får du den för 60;-

MOROCCANOIL - Detta är en daglig rutin för mig. Tar i lite utav denna fantastiska olja när jag känner att håret är torrt, frissigt eller när det behöver lite mer glans. Älskar denna produkt! En aning dyrare, runt 350;-

Lee Stafford Dry Shampoo - När håret behöver en uppfräschning så tar jag i detta torrshampot. Har tidigare använt mig utav Batiste's torrschampon som funkar mint lika bra. Men nu när jag har mörkare hår så funkar detta bättre då det inte lämnar efter sig en vit/grå tråkig hårbotten (Kom ihåg att massera in i hårbotten ordentligt!). Priset är jag inte riktigt säker på, 100;- den också kanske!?

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: tack! kram

2013-01-26 @ 14:28:44
URL: http://matildagunnarsson.webblogg.se
Postat av: Clara

Ska kika på dessa produkter med det samma! Verkar hur bra som helst:)

2013-01-28 @ 18:16:31
URL: http://clarastyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, jag har det balsammet och det funkar skitbra :D

2013-02-03 @ 11:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0