My weekend

Kameran glömdes av under både fredagen och lördagen - men några pics blev det. Fredagen var jag hemma hos Linnéa med Sofia och myste med pizza. Mycket skratt och mycket taggande till 1D hehe. Weirdoooos.
 
Lördagen vaknade jag upp hos Nea, fort hem och sedan hem till Amanda där Karin också var. Där åt vi god mat, bytte julklappar och såg på kinesisk skräckfilm (haha aaoo). Hemma runt sex, duscha och sedan kom det gäster. Jag och Kim planerade med våra mammor en eventuell London resa - GOSH!!! Ifall ni ville veta liksom, asintressant och så. Sedan blev det söndag med sänghäng och två promenader - hurtig! Näeee..
 
Ah, det var min helg kortfattat. Kände att det var viktigt för er att veta vad jag har gjort, haha! Nu ska jag plugga matte, see yaa.
 
Btw; Tack bästa Karin och Amanda för så himla fina julklappar! Ni så så braa lala la la

Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar din blogg skarpt! Thuuuumbs up;-)

2013-01-08 @ 18:00:07
Postat av: Mathilda

Superhärlig blogg:) Titta in på min blogg och feel free att lämna en kommentar vettja, ha det bra:D

2013-01-14 @ 21:18:05
URL: http://mathildajingnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0