Sunday Bloody Sunday

Ställde klockan imorse för att gå ut på en powerwalk på en timme, och ah jag kände mig lite hurtig iallafall! Hahaha.. Sedan träffade jag bästisen på frölunda torg för en sallad och prat. Love her! När jag kom hem har jag haft spa-kväll med mig själv, hehe! Tog ett bad, kikade i veckorevyn, la en mask i ansiktet och bara tog det lugnt. Kan behövas inför en ny vecka som börjar imorgon. 
 
Hade snart tänkt att bädda ner mig och försöka sova. Vi får höras en annan dag! Kolla på bilden nedanför - Ser ni hur fin hon är, maaaaa bff. Åh, dör lite på denna bilden!

Kommentarer
Postat av: Lova

hoppas du får en bra kommande vecka. kram!:)

2013-03-11 @ 07:19:45
Postat av: Sofia

WOW that girl!!!!! så snygg neapea<3

2013-03-11 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0